Όλα τα Νέα

Δέκα συμβουλές για να αποτοξινώσετε τον οργανισμό σας

Ξαναβρείτε τη χαμένη σας ενέργεια

134

Το τελευταίο διάστημα το έχετε ρίξει στο φαγητό και το αλκοόλ με αποτέλεσμα το κουμπί του τζιν σας να κλείνει με δυσκολία; Κοιμάστε περισσότερο από το συνηθισμένο, αλλά νιώθετε συνεχώς κουρασμένη; Παρατηρείτε ότι το δέρμα και τα μαλλιά σας είναι θαμπά, χωρίς ζωντάνια;

Για να βρείτε τη χαμένη σας ενέργεια και να χάσετε παράλληλα μερικά κιλά, ακολουθήστε τις παρακάτω δέκα συμβουλές αποτοξίνωσης για μία-δύο εβδομάδες.

1. Ξεχάστε τη ζάχαρη και τα γλυκά. Για επιδόρπιο επιλέξτε φρούτα και ξηρούς καρπούς με λίγο μέλι. Μπορείτε επίσης να φάτε 2-3 κομματάκια μαύρη σοκολάτα.

2. Αποφύγετε το αλάτι. Μαγειρέψτε το φαγητό σας χωρίς αλάτι και μείνετε μακριά από τα σνακ με προστιθέμενο αλάτι.

3. Μείνετε μακριά από το αλκοόλ και τα αναψυκτικά. Το αλκοόλ και τα αναψυκτικά μάς επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες, ενώ παράλληλα προκαλούν φούσκωμα.

4. Προσοχή στο μαγείρεμα. Επιλέξτε κομμάτια κρέατος, κοτόπουλου ή ψαριού που είναι λεπτοκομμένα, έτσι ώστε να μαγειρεύονται γρήγορα, χωρίς να χάνουν τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες τους. Αποφύγετε τις πολλές ώρες μαγειρέματος και προτιμήστε το μαγείρεμα με σκέτο νερό.

5. Αποφύγετε τα λίπη. Το μόνο λίπος που επιτρέπεται να προσθέσετε στο φαγητό σας είναι το ιδιαίτερα ευεργετικό ελαιόλαδο, βασική πηγή μονοακόρεστων («καλών») λιπαρών οξέων. Προτιμήστε να το προσθέσετε μετά το μαγείρεμα και περιοριστείτε σε μια κουταλιά της σούπας.

6. Συμπεριλάβετε τις άπαχες πρωτεΐνες στη διατροφή σας. Οι πρωτεΐνες επιφέρουν γρηγορότερα το αίσθημα κορεσμού και βοηθούν στη διατήρηση της μυϊκής μάζας.

7. Φάτε σωστό πρωινό. Το πρωινό είναι απαραίτητο, αφού θα σας κρατήσει χορτάτη μέχρι το επόμενο γεύμα σας, χωρίς περιττό τσιμπολόγημα. Προσθέστε στο πρωινό σας δημητριακά ολικής άλεσης (π.χ. μαύρο ψωμί, βρώμη) για να έχετε ενέργεια και να χορτάσετε.

8. Καταναλώστε τα τρόφιμα ωμά. Όσες τροφές καταναλώνονται και ωμές (π.χ. λαχανικά, φρούτα), προτιμήστε να τις φάτε έτσι. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγετε τα προστιθέμενα λιπαρά και θα προσλάβετε περισσότερα θρεπτικά συστατικά.

9. Προσθέστε φρέκα μυρωδικά. Τα μυρωδικά θα ενισχύσουν την υγεία σας, ενώ παράλληλα θα προσθέσουν γεύση στα πιάτα σας, με αποτέλεσμα να μη σας κακοφαίνετε και τόσο η απουσία αλατιού και σάλτσας.

10. Πιείτε πολύ νερό. Είναι γνωστό ότι είτε θέλετε να χάσετε βάρος είτε να αποβάλλετε τις τοξίνες, το νερό αποτελεί το κλειδί στην προσπάθειά σας. Φροντίστε να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό καθημερινά. Για να χαρίσετε γεύση στο νερό σας, μπορείτε να προσθέσετε σε αυτό γκρέιπφρουτ, αγγούρι, λεμόνι και μερικά φύλλα μέντας.