Όλα τα Νέα

“Δικηγόροι μας καλούν για άμεση αποπληρωμή της ΔΕΗ εν μέσω πανδημίας” καταγγέλει Ρεθεμνιώτισσα

380

Για απάνθρωπες διαδικασίες και απόλυτη αδιαφορία απέναντι στις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι πολίτες καταγγέλει μια Ρεθεμνιώτισσα τη ΔΕΗ στα Παραπολιτικά Κρήτης.

Συγκεκριμένα, κάτοικος του Ρεθύμνου, που διαμένει με μέλη της οικογένειας της, αναφέρει στα Παραπολιτικά Κρήτης, ότι παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για μέτρα στήριξης και ελάφρυνσης των πολιτών εν μέσω της πανδημίας που έχει παγώσει τα πάντα, δικηγορικά γραφεία, -τα οποία δηλώνουν εξουσιοδοτημένα από τη ΔΕΗ-  καλούν τους πελάτες για άμεση αποπληρωμή των χρεών τους! Ζητούν άμεση αποπληρωμή από ανθρώπους, στους οποίους έχει απαιτηθεί απαγόρευση κυκλοφορίας λόγω πανδημίας. Από ανθρώπους που αυτή τη στιγμή είναι άνεργοι! Από ανθρώπους που προσπαθούν να δουν πως θα ανταπεξέλθουν οικονομικά σε αυτή την πρωτόγνωρη συνθήκη.

Σύμφωνα με την ίδια καταγγελία, η οικογένεια κάθε μήνα κάνει κατάθεση της τάξης των 200 ευρώ στη ΔΕΗ για την αποπληρωμή του χρέους (το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται στα 800 ευρώ) , ώστε να αποδεικνύει την αξιοπιστία της και να ξεχρεώσει πλήρως σε ελάχιστους μήνες. Αυτό όμως όπως φαίνεται δεν είναι αρκετό για την επιχείρηση, αφού “επιστρατεύει” δικηγόρους προς απαίτηση άμεσης αποπληρωμής, συχνά απειλώντας με δικαστικά μέτρα και διακοπή του ρεύματος.

Παράλληλα, η ίδια καταγγέλουσα τονίζει ότι οι εν λόγω δικηγόροι κάλεσαν και στο δικό της προσωπικό νούμερο, τη στιγμή που κανένας λογαριασμός – συνεπώς κανένα χρέος- δεν βρίσκεται στο όνομα της, απαιτώντας να μάθει με ποιες νόμιμες διαδικασίες βρέθηκαν τα προσωπικά της στοιχεία στα χέρια δικηγορικών γραφείων.

Η κυβέρνηση μας ενημερώνει ότι για το δικό μας καλό και των συνανθρώπων μας πρέπει να μένουμε στο σπίτι, να μη δουλεύουμε εφόσον η εργασία μας δε βρίσκεται στις  επιτρεπόμενες λίστες, να πεινάσουμε εάν δουλεύαμε ανασφάλιστοι, αλλά νίπτει τα χείρας όταν πρόκειται να λάβει χρήματα από εμάς;

Η ΔΕΗ στην ανακοίνωση μιας σειράς διευκολύνσεων προς τους καταναλωτές εν μέσω κρίσης κορωνοϊού δήλωσε:

“Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία τις δύσκολες ώρες που περνάμε. Βασική της προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και συγχρόνως η στήριξη των καταναλωτών της. Ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο, που επιβάλλεται η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή μας στο σπίτι. Στο βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr.”

Οι διευκολύνσεις και η οικονομική ελάφρυνση των καταναλωτών δεν περιλαμβάνει την άμεση παύση απαιτήσεων αποπληρωμής χρεών από δικηγορικά γραφεία με την απειλή δικαστικών μέτρων; Αυτό μάλλον πέρασε στα ψιλά γράμματα από τους επικοινωνιολόγους τους.

Μέτρα διευκόλυνσης θεωρούνται όταν προκύπτει ουσιαστική ελάφρυνση σε βαριές υποχρεώσεις των πολιτών. Σε καταναλωτή που, ενώ κατά τη διάρκεια μιας τόσο δύσκολης περιόδου, καταβάλλει 200 ευρώ δόση, κι εσείς δίνετε εντολή εκφοβιστικού τηλεφωνήματος από δικηγόρους, δεν είναι μέτρα διευκόλυνσης, είναι απανθρωπιά.

Α.Χ.

φωτογραφία μιας εκ των κλήσεων με τη σημερινή ημερομηνία