Ρέθυμνο: Χωρίς Ντροπή τον Χρέωσε Επιπλέον και Έκοψε Λάθος Απόδειξη!

Ο λόγος για γνωστό κατάστημα ψιλικών στην πόλη του Ρεθύμνου, όπου χθες το μεσημέρι, ένας πελάτης ήρθε αντιμέτωπος με το…περίσσιο θράσος υπαλλήλου.

Όπως δήλωσε ο πελάτης στα Παραπολιτικά Κρήτης, πήγε το μεσημέρι να αγοράσει ένα αναψυκτικό, μια σοκολάτα και χαρτί υγείας, χωρίς να έχει πάνω του χρήματα, μόνο κάρτα τράπεζας και μπαίνοντας στο κατάστημα ρώτησε την υπάλληλο εάν δέχονται πληρωμές με κάρτα. Η υπάλληλος απάντησε καταφατικά και προχώρησε με τις αγορές του.

Φτάνοντας στο ταμείο, ο πελάτης ζήτησε 2 πακέτα τσιγάρα και η υπάλληλος του απάντησε πως δε μπορεί να πληρώσει τα τσιγάρα με κάρτα διότι..δεν τους συμφέρει και αν επιμένει να πληρωθούν κατά αυτόν τον τρόπο θα έπρεπε να τον χρεώσει 20 λεπτά παραπάνω, ώστε να γλιτώσει την προμήθεια. Ο πελάτης αφού απόρησε, εντέλει δέχτηκε την επιπλέον χρέωση, αφού επρόκειτο για μικρό ποσό και ήθελε να επιστρέψει σπίτι του.

Επιστρέφοντας λοιπόν και κοιτάζοντας τις αποδείξεις, συνειδητοποίησε ότι η υπάλληλος όντως του είχε χρεώσει 20 λεπτά παραπάνω στην πληρωμή της κάρτας, τα οποία όμως είχε αφαιρέσει από την απόδειξη!

Δε μπορούμε να γνωρίζουμε εάν κάτι τέτοιο είναι συχνή τακτική του καταστήματος ώστε να φοροδιαφεύγει ακόμα και σε τόσο χαμηλά ποσά, ή εάν το πράττει και σε υψηλότερες αγορές ή εάν ήταν ανευθυνότητα της υπαλλήλου.

Καταρχάς, εάν κάτι τέτοιο γινόταν αρκετές φορές, στο κλείσιμο της ημέρας δε θα έβγαιναν οι υπολογισμοί. Έπειτα, ίσως να μην αξίζει τον κόπο το πρόστιμο που θα λάβει το κατάστημα, σε περίπτωση καταγγελίας ή επίσκεψης της εφορίας. Αξιοσημείωτη είναι η κοροϊδία απέναντι στον πελάτη που, από τη μια πλευρά χρεώνεται περισσότερο χωρίς λόγο και από την άλλη με περίσσιο θράσος του δίνεται λάθος απόδειξη.

Εάν το περιστατικό ήταν λάθος της υπαλλήλου και δε μπορούσε να σκεφτεί ότι έπρεπε να χτυπήσει την επιπλέον χρέωση και στην απόδειξη, καλό θα ήταν ο ιδιοκτήτης να πάρει τα μέτρα του διότι δεν είναι καθόλου δύσκολο ξαφνικά να βρεθεί μπλεγμένος χωρίς καν να το γνωρίζει!

Δεν είναι ξένο το ότι πολλά καταστήματα προτιμούν να μη δέχονται πληρωμές με κάρτες για τα τσιγάρα, δεδομένου ότι η προμήθεια δεν τους αφήνει κανένα περιθώριο κέρδους, και σε κάποιες περιπτώσεις προκαλεί ακόμα και ζημία. Στον αντίποδα, υπάρχουν καταστήματα που υποστηρίζουν την εξυπηρέτηση του πελάτη, ακόμα και με αυτό το κόστος.

Ο καθένας λειτουργεί την επιχείρηση του με τον τρόπο που επιλέγει και αναλαμβάνοντας τις ευθύνες και τα ρίσκα που προκύπτουν. Σε μια μικρή κοινωνία, αρκετά συχνά οι πελάτες είναι παραπάνω από πρόθυμοι να βοηθήσουν τις τοπικές επιχειρήσεις, όμως καλό θα ήταν να μη φτάνουμε σε σημεία απροκάλυπτης εξαπάτησης.

Όπως δήλωσε ο συγκεκριμένος πελάτης στα Παραπολιτικά Κρήτης, μαζί με τη φωτογραφία των αποδείξεων που μας απέστειλε: ” Θα μπορούσα να έχω πάει την προηγούμενη μέρα στο σούπερ μάρκετ και να πάρω και τα τσιγάρα μου από το περίπτερο. Εγώ θέλησα να στηρίξω τη μικρή επιχείρηση της γειτονιάς μου. Δεν είχα πάνω μου χρήματα αρκετά, τι να κάνουμε; Η υπάλληλος παραλίγο να μη με εξυπηρετήσει”.

Τα σχόλια είναι κλειστά.