Όλα τα Νέα

Tα Κρητικά Διόδια …η μόνη λογική λύση στα ασταμάτητα πολύνεκρα!

Η υπόθεση του κρητικού αυτοκινητόδρομου έχει αρχίσει να λαμβάνει διαστάσεις που θα ''στείλει τον λογαριασμό'' όπως λένε και οι πολιτικοί στην γλώσσα τους. Αρχίζουν να το βλέπουν πιο στενά , προσπαθώντας να βρουν ποιος ιδιώτης μπορεί να το χρηματοδοτήσει

161

Η υπόθεση του κρητικού αυτοκινητόδρομου έχει αρχίσει να λαμβάνει διαστάσεις που θα »στείλει τον λογαριασμό» όπως λένε και οι πολιτικοί στην γλώσσα τους. Αρχίζουν να το βλέπουν πιο στενά , προσπαθώντας να βρουν ποιος ιδιώτης μπορεί να το χρηματοδοτήσει , μιας και λεφτά δεν υπάρχουν για τόσο μεγάλο έργο

Ο  διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ Φώτης Καζάσης είπε ότι η Κρήτη δυστυχώς δεν συμπεριελήφθη σε μεγάλα “πακέτα” που πέρασαν από τη χώρα τις καλές εποχές, και πρέπει τώρα να γίνει ο ΒΟΑΚ με δανεικά, που σημαίνει ότι όποιος ρισκάρει να βάλει τα χρήματά του θα πρέπει να τα πάρει πίσω.

Το θέμα είναι πως θα μπορέσει αυτός που θα βάλει τα χρήματα να μπορέσει με κάποιο τρόπο να τα πάρει πίσω;

Τρείς είναι οι πιο λογικοί τρόποι: η τοποθέτηση διοδίων, ή η παραχώρηση γης στον ιδιώτη για εκμετάλευση, ή οι “βινιέτες” όπως γίνεται π.χ. στην Αυστρία, όπου οι επισκέπτες αγοράζουν τα συγκεκριμένα ηλεκτρονικά εισιτήρια για τις μετακινήσεις

Οι τρόποι αποπληρωμής του ιδιώτη ο οποίος θα βάλει τα χρήματά του για την κατασκευή του ΒΟΑΚ αναλύθηκαν μεταξύ άλλων, στην εκπομπή του Γιάννη Λιονάκη στο Ράδιο Κρήτη

Σε ποσοστό 82% οι Κρητικοί εκτιμούν πως το περιφερειακό οδικό δίκτυο της Κρήτης στον άξονα Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο αποτελεί έναν από τους πιο επικίνδυνους αυτοκινητόδρομους στη χώρα
Σε ποσοστό 82% οι Κρητικοί εκτιμούν πως το περιφερειακό οδικό δίκτυο της Κρήτης στον άξονα Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο αποτελεί έναν από τους πιο επικίνδυνους αυτοκινητόδρομους στη χώρα

Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι μέχρι το τέλος του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί όλη η διαδικασία παραχώρησης και η υπογραφή της σύμβασης του μεγάλου έργου